Enveten hosta!

I måndags vaknade jag med feber som verkligen gick upp och ner i flera dagar.
Fick ont i halsen sedan och det verkar inte vilja ge med sig.
Är jättetrött i kroppen också men skall arbeta på måndag igen!
Skall försöka vila ordentligt hela helgen. Skall eventuellt iväg på lite kalasande för min Sthlm-bästis som är hemma i helgen. 
 
Vill så gärna träna och arbeta. Men på måndag så jävlar!
Börjar på halvtid på måndag så får se hur trött jag är efteråt.
Har dock kommit fram till att om jag går direkt till gymmet efter arbetet så hinner jag inte känna av tröttheten.
Måste verkligen köra igång rejält nu för att få fart på resultaten. 
Har två personer som kör hårt och som är min inspiratörer.
Mina två S :) S som i älskling och S som i bästa vän.
 
Såhär såg jag ut när jag hade gått ner 12 kilo. Dock vill jag ju inte bli så smal igen utan vill bygga muskler också. 
Claudia
2016-02-05 @ 16:16:32
URL: http://nouw.com/%C3%A4nglabarn

Hej! Brukar läsa din blogg, det smärtar så att vi båda förlorat våra döttrar. Tack för att du skrev till mig på min blogg <3 hoppas att du blir frisk snart <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0