30 år

Jomen då fyllde jag 30 år igår. Blandade känslor vad gällde ålder och att fira utan Leonis. 
 
Lunchade och fika med pappa på dagen sedan åkte jag till Leonas grav. Hennes mormor och morfar Hade satt två fina rosor på graven på morgonen. Jag tände därför ett nytt ljus i hennes gravlykta. 
 
När jag kom hem så hämtade jag och bonussonen hans lillasyster på fritids. Ville ha hemma dom båda när jag fyller år. När älskling kom hem fick jag fina presenter. En fitbit, 3 juvligt fina röda rosor och en bok med nyttiga recept. Så himla tacksam över att ha så fina människor i mitt liv.
 
Vi åt smörgåstårta,kakor och kladdkaka på kvällen. 
 
Alla högtidsdagar som jag hade förväntat mig fira med Leona är tunga att ta sig igenom. Men nu är dom slut och jag hoppas på att kunna gå vidare på ett annat plan nu.  
 
Jag vill släppa sorgen och försöka leva. Hon vill det nämligen. Så att släppa sorgen betyder inte att släppa henne. Hon finns alltid med mig och i mitt hjärta. 
 
Och inom ett par år ska hon gå ett syskon hur de än blir till ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0