en sämre dag

Idag är en sämre dag. Så är det ibland och då måste man tänka på sig själv! 
 
Har varit vaken inatt så fått sova lite nu på morgonen. Skall snart hem till mina föräldrar och luncha med pappa. Är så skönt att vi går igenom denna sorgen tillsammans! 
 
Det är så otroligt psykisk påfrestande att jobba med barn när man precis förlorat sitt eget.  Dock älskar jag min arbetsplats så mår på ett sätt bättre av att vara där. Men vissa dagar går det bara inte och så får det vara just nu. Alla förstår...utom FK regler. 
 
Hoppas på att kunna jobba imorgon och sedan åka till mio och köpa ett nytt vardagsrumsbord som jag såg på nätet, samt ta en sväng på Ikea!  
 
Som pricken över i så toksaknar jag mitt lilla hjärta och dom två kidsen. Helt enkelt en sämre dag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0