fredag

I vanlig ordning har jag sovit dåligt och vaknade upp med ångest. 
Mitt psyke är absolut inte redo för att börja arbeta än och det gör mig less. Jag vill så hemskt gärna kunna arbeta. Helst 200%. Men man får väl gilla läget helt enkelt. 

Förmiddagen har iaf börjat bra. Skypeade med min systerdotter som showade loss rejält!
Sedan ringde älskling och kidsen. Var skönt att prata lite med dom.  

Har inte haft någon matlust men ska försöka få i mig lite protein iaf. En viktig byggsten! 

Skall nog även byta bloggportal senare då jag bloggat på denna i 10 år. Vill ni ha den nya adressen får ni skriva på messenger eller en kommentar! 

Fick hem detta fatet igår från H&M blev dock besviken på färgen. Tycker inte den är så guldig men men orkar inte skicka tillbaka den. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0