legday

Yey! Idag kom jag äntligen iväg till gymmet. 
Hade som mål att köra lite försiktigt och känna på vilket skick kroppen är i.
Lastade på 20 kg på squats vilket är mkt för min lilla kropp som dessutom nyss varit gravid.
Men jag gillar inte att mesa så fick bli så. 
Har redan grym träningsvärk...men eftersom jag är i lilla byn måste jag köra bil för att komma till jobbet imorgon så får hoppas att benen bär mig. 
 
Kör nog träning efter jobbet imorgon ist för innan. Överkropp imorgon!  Brukar alltid få sjuk träningsvärk i ryggen. 
älskar marklyft och fick till bra teknik innan lilla Leonis började växa i min mage. Våran lilla älskling! 
 
Pratade med läkaren idag och min lever verkar börja återhämta sig efter 4 år med alvedon. Puh!  Men ska ta så få alvedon jag kan vilket jag iof redan gör. Samt att jag får dricka sparsamt med alkohol. Men dricker typ aldrig så tror min lever snart är återställd! 
 
Nu ska vi mysa sen blir det att söva!
 
Kram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0