Ny soffa och träning

Nämen såatte...Igår råkade jag visst köpa en soffa. En stund hade jag köpt två men avbeställde den första jag köpte. Får den nya soffan imorgon!  Snacka om snabb leverans. Dom levererar och monterar den helt gratis!  Hur bra! 

Tänkte överraska älskling men så kom jag på att jag ville fråga om jag skulle sälja den nuvarande soffan. Typiskt!  Älskar att överraska och att överraskas. 

Idag tog jag mig iväg till gymmet igen. Hade dock inte ätit på länge så hade rätt dålig energi så fick ändra om i träningsschemat lite för att orka. Nu är klockan 17.33 och jag har hunnit ha sovmorgon deluxe,jobbat,tränat,ätit mat och badat. Är så skönt när man inte är klar med allt mitt i natten. 

Ska kika lite på soffbord på nätet och försöka få sålt min nuvarande soffa och fåtölj!  Är så himla sugen på att göra om! Men ny soffa och soffbord samt lite nya prydnadssaker är det enda som behövs för att jag ska bli nöjd. Sen så är alla möbler väldigt nya så behöver inte köpa nya på väldigt länge! 


Min gamla soffa som är till salu. Är i väldigt fint skick fkt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0