söndag

Hej!
Hoppas att ni haft en mysig helg. 

Jag tillbringade 5 timmar på sjukhuset med min vän och medsyster. Det var tydligen väldigt effektivt att säga att jag är kontaktperson i endometrios föreningen för hon blev inlagd utan konflikter. De brukar inte lägga in än så lätt. 

Idag är min första söndag som kommer att bestå av att förbereda inför en ny arbetsvecka. Matlådor skall göras och träningsschema skall skrivas. Allt för att underlätta och effektivisera tiden för vardagarna som kommer. Packa väskan för att klara mig för att inte sova här på ett par nätter. Så är fullt upp!

Tanken är att träna imorgon efter jobbet så får hoppas att jag gör det också. Måste sätta igång nu!! jag älskar att gymma så förstår inte vad som tar emot. Jo,att jag skulle haft med Leona dit när jag skulle träna. Man får ha med sina barn fram till kl.15 nämligen. Men nu har jag bemästrat massa dagar och platser som jag tänkte uppleva med henne så detta blir den näst sista. I can I Will! 

Ha en bra dag!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0