sorg och smärta

Det sägs att smärtan och sorgen känns lättare ju längre tiden går.
För mig är det tvärtom. Jag saknar henne mer och mer för varje dag och det gör mer ont då såklart. 

Jag undrar om jag någonsin kommer kunna arbeta på förskola igen? 
Just nu är min systerdotter de enda barn jag kan träffa. 

Men men vi får väl se vad som händer.

Förövrigt försöker jag gå ner i vikt...kör ptonline. Är egentligen fel tid att köra med pt och de krav som sätts på än. Men jag känner att det gått för långt med fettet på min kropp så ville sätta stopp nu. Man mår inte bra av dålig kost heller. Men jag tar det för vad det är helt enkelt. 

Verkar ha försvunnit massa vätska iaf. För väger 1 kg mindre än förra veckan. Det motiverar än även om det bara är vätska. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0