våran lilla drottning!!!

Åh vad ont det gör utan dig!!!

Är så jävla jävla arg på mvc...så bedrövligt arg. 

Allt sjukhuset snackar om är vad som ska göras vid nästa graviditet. Hur de hjälper mig då m.m.
Va fasen spelar det för någon roll? Jag får ju aldrig tillbaka Leona ändå. Bättre de hade lyssnat på min oro och gjort så Leona överlevde. 
För vem säger att jag 1. Vill ha ett till barn 2. Kommer att bli gravid igen? 

Nä jag känner stundtals att jag är nöjd med att fått ETT barn och känner inte för att gå igenom en graviditet igen. Fyfan vad dålig jag var alltså. Värstaste! 

Men livet är en oskriven bok så allt kan ju hända.  
Men Leona är ändå alltid min drottning såklart!  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammalejonhjarta.blogg.se

Att överleva sitt barns död.

RSS 2.0